
La parella de Sergi Roberto es fa viral
El Barça no ha tingut res a fer davant d’un Reial Madrid més seriós
El Reial Madrid es va imposar (3-1) aquest diumenge al FC Barcelona per adjudicar-se El Clàssic i posar-se líder en solitari amb els gols de Karim Benzema, Fede Valverde i Rodrygo, de penal, per reforçar el seu estat de felicitat i aprofundir en la ferida d’un conjunt blaugrana deprimit amb un plantejament una mica pobre, que només va estar a prop de la victòria en els últims deu minuts amb un gol de Ferran Torres.
Els de Carlo Ancelotti, que va guanyar la partida tàctica a Xavi, es van escudar en el seu camaleònic estil per treure el màxim partit als pocs acostaments perillosos sobre la porteria de Ter Stegen. Enfilats per uns estel·lars Toni Kroos i Fede Valverde, amos del centre del camp, els merengues surten reforçats d’un Clàssic on el Barça ha demostrat que té greus mancances.
El gol de Benzema abans del primer quart d’hora de joc va establir les bases del complet i seriós partit del Reial Madrid. Un gol que ha evidenciat les mancances de la defensa del Barça, especialment de Sergi Roberto. El lateral dret culer havia de marcar Vinícius i el brasiler ha fet el què ha volgut amb ell. La jugada de l’atacant del Reial Madrid s’ha produït gràcies a l’errada del migcampista de Reus.
Ter Stegen ha aturat la pilota en primera instància però no ha pogut fer res amb el segon xut, que ha fet Benzema. Sergi Roberto ha estat, juntament amb Eric Garcia i Sergio Busquets, els pitjors futbolistes de l’equip entrenat per Xavi Hernàndez.