Es lesiona un altre jugador del Barça: 4 mesos més de baixa

Comparteix la notícia

Sergi Roberto es lesiona greument

Així de grossa l'ha fet Sergi Roberto en el primer gol que ha rebut el Barça al Bernabéu

La parella de Sergi Roberto es fa viral

Comparteix la notícia

Sergi Roberto es lesiona greument

Nou contratemps pel FC Barcelona. Fa unes setmanes coneixíem les recaigudes d’Ansu Fati i d’Ousamen Dembélé. Pedri també ha estat un temps apartat dels terrenys de joc. El futur del Kun Agüero és una incògnita. Avui hem sabut que Sergi Roberto s’ha lesionat greument i estarà, com a mínim, quatre mesos de baixa. Una molt mala notícia, en un moment en què l’equip creixia i hi havia sensacions optimistes.

Segons ha pogut saber Mundo Depotivo, el migcampista reconvertit en extrem serà intervingut els propers dies de la seva lesió al recte femoral de la cuixa dreta. Aquesta operació es farà a Turku, a Finlàndia, però els metges ja han assegurat que el futbolista haurà de ‘descansar’ durant quatre mesos o més. Això vol dir que es perdrà bona part de la temporada i, possiblement, no tornarà a lugar.

Les intervencions de Roberto aquesta temporada han estat esporàdiques. Suma només 12 partits i només en 6 d’aquests ha estat titular. Només ha marcat dos gols: Getafe i Real Sociedad. Amb la selecció espanyola aquests números no han estat millors i ha quedat demostrat que Luis Enrique, igual que Koeman i després Xavi, tampoc confia gaire en ell.

El jugador no juga des del partit de Vallecas, el passat 27 d’octubre. En aquell moment es va lesionar (una lesió menys greu) i va tenir l’alta mèdica abans del partit contra l’Espanyol. Des d’aleshores, no ha disputat cap partit sota les odres de Xavi Hernàndez. Avui, en un entrenament i en una jugada fortuïta, ha patit aquesta greu lesió que representa una notícia molt dolenta pels interessos del Barça.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.