[VÍDEO]: Un senglar ataca una nena de 10 anys a Cadaqués

Comparteix la notícia

Un senglar ataca una nena de 10 anys i la fereix a la cama a la platja Gran de Cadaqués

Un senglar ataca una nena de 10 anys a Cadaqués

Un senglar ataca una nena de 10 anys a Cadaqués

Comparteix la notícia

Un senglar ataca una nena de 10 anys i la fereix a la cama a la platja Gran de Cadaqués

Un senglar ha atacat una nena de 10 anys i l’ha ferit a la cama esquerra a la platja Gran de Cadaqués (Alt Empordà) aquest dilluns al vespre. En aquell moment, la zona estava plena de gent.

Una ambulància del SEM la va traslladar al CAP de Cadaqués poc després de les deu de la nit en estat menys greu però després la van haver de portar a l’hospital de Figueres per curar-li la ferida, que se sospita que l’animal li hauria pogut causar amb un ullal.

L’alcaldessa de Cadaqués, Pia Serinyana, afirma que tenen un “problema greu” amb els senglars que baixen al nucli urbà, sobretot a l’estiu quan troben menys aigua i menjar a la muntanya, i demana que no se’ls alimenti.

Aquesta tarda tenen una reunió amb els Agents Rurals per abordar la situació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.