
Samuel Etoo diu això sobre la seva filla
Samuel Eto’o desitja la seva mort i la de la seva mare
L’exjugador del FC Barcelona, Samuel Eto’o s’ha convertit en notícia després que s’hagi publicat el seu sentiment contra la seva filla i contra la mare d’aquesta. L’ex del Barça, Real Madrid, Real Mallorca, entre d’altres no paga la manutenció acordada per sentència i no té cap intenció de fer-ho. Està fart d’aquesta situació i ha esclatat de manera vergonyosa contra elles.
“Per mi com si es moren, deixeu-me en pau”. Erika Eto’o do Rosario és legalment filla del camerunès, però el futbolista incompleix les seves obligacions com a pare. Li reclamen 1.400 euros mensuals en concepte de manutenció. Els deutes s’han anat acumulant i la suma total ja puja a uns 40.000 euros. Adileusa Dee Dee do Rosario ha declarat a la Vanguardia que “Nunca le ha dado nada. A la niña no le ha dado ni un Chupa-Chups desde el día en que nació. Absolutamente nada ni con decisión judicial. Ha crecido sin su padre y siente mucha pena porque ni siquiera le ha dado la oportunidad de conocerlo”.
Eto’o no té cap intenció de fer de pare, però aquestes són les seves obligacions i la filla té dret a rebre aquesta prestació d’aliments. Aquesta no és primera demanda de paternitat que ha rebut el camerunès, així que aquest fet no és aïllat. L’any 2004, un Jutjat de Palma, va donar la raó a Anna Barranca, una jove de l’illa amb qui va mantenir una relació de tres mesos i a qui va deixar embarassada. Barranca també està immersa en diferents reclamacions judicials i el deute continua pujant.
Això no és tot. L’any 2018, la mare d’un altre dels seus fills, María Ángeles Pineda, li va reclamar 16.400 euros en concepte de prensió d’aliments.
1 pensa en “Samuel Eto’o deixa aquesta frase contra la seva filla”