Salou: Productes amb marihuana i roba falsa a la venda a un herbolari

Comparteix la notícia

Els Mossos inspeccionen un herbolari de Salou on es venien substàncies amb marihuana

Mossos a Salou

Mossos a Salou

Comparteix la notícia

Els Mossos inspeccionen un herbolari de Salou on es venien substàncies amb marihuana

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Salou van inspeccionar aquest dijous al matí una botiga del municipi costaner, amb llicència d’herbolari, on s’estaven venent substàncies vegetals amb cànnabis.

Segons fonts policials, objectiu de la inspecció era, per una banda comprovar si es disposava de llicència, assegurança i documentació de l’activitat, i per l’altra, verificar si les substàncies que es venien eren legals.

Els agents de policia científica van fer les proves amb els reactius químics a les substàncies que hi havia al local i van recollir onze mostres que en tots els casos van donar positiu per drogues.

Després d’aquestes proves, s’ha de corroborar la il·legalitat de les substàncies a través de les proves al laboratori que determinaran si el principi actiu o percentatge de THC està per sobre del permès.

A més, els agents van comissar un total de 70 peces de roba falsificada de primeres marques, motiu pel qual van denunciar administrativament el propietari per un delicte contra la propietat industrial.

Els agents de la Policia Local de Salou van aixecar una acta de la inspecció efectuada per incomplir amb la llicència.

1 pensa en “Salou: Productes amb marihuana i roba falsa a la venda a un herbolari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.