Rosalia guanya aquests 4 premis en una sola nit

Comparteix la notícia

Nou èxit de Rosalia

Rosalia guanya aquests 4 premis en una sola nit

Rosalia guanya aquests 4 premis en una sola nit

Comparteix la notícia

Nou èxit de Rosalia

La cantant Rosalia ha aconseguit quatre premis al Festival Internacional de Creativitat Cannes Lion. Tres dels guardons han estat per a la iniciativa ‘Rosalia Motomami Lives Experience’ emesa a través de la xarxa social Tik Tok, mentre que el quart se l’ha endut per l’esdeveniment ‘Spotify presents: FC Barcelona x Motomami’.

La de Sant Esteve Sesrovires ha estat reconeguda amb l’Or a la Participació dels fans / Creació de comunitat; amb la Plata a l’Excel·lència en vídeo musical, i amb el Bronze a la Col·laboració amb talents musical per l’espectacle a Tik Tok, mentre que s’ha endut la Plata pel xou al Camp Nou.

L’experiència a la xarxa social, el 17 de març del 2022, va reunir més d’un milió de persones.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.