
Ronald Koeman podria convertir-se en l'entrenador de la Selecció Neerlandesa
Ronald Koeman està sense equip però en breu entrenarà la selecció neerlandesa
El pas de Ronald Koeman per la banqueta del Futbol Club Barcelona va ser molt fluix. Després d’una derrota contra el Rayo Vallecano a l’estadi dels madrilenys, Joan Laporta no va esperar ni a aterrar a la ciutat comtal. Koeman va ser destituït a l’avió, Sergi Barjuan va ser l’entrenador interí durant dues jornades i després ja va arribar Xavi Hernàndez.
Des d’aleshores el tècnic neerlandès s’ha mostrat molt queixós amb el club i ara continua amb la mateixa cantarella al diario madridista Marca. Quan li pregunten si li van faltar al respecte assegura que “es verdad. Yo también pienso así. Pero no se puede cambiar. Siempre lo he dicho, se pudieron hacer las cosas de otra manera”.
Ronald Koeman també ha carregat contra Joan Laporta: “La experiencia fue buena. Como entrenador se aprende cada día y aprendí. Era una etapa complicada por la situación que atravesaba el club. Hice mis cosas y siempre fui honrado en las decisiones que tomé como entrenador. Luego vino otro presidente y yo no era de los suyos… Tampoco quiero volver a criticar a la gente”.
El proper entrenador de la selecció dels Països Baixos també fica cullerada en el cas Frenkie de Jong: “Desde el pasado verano, Frenkie dominó la situación. Siempre ha estado tranquilo, nunca ha dicho nada sobre el tema de si el Barcelona le quería vender o no. Ha estado concentrado en su fútbol. Con el tiempo ha pasado a ser titular. Es un jugador de futuro para el Barcelona. Y nunca tienes que vender a tus mejores jugadores como lo es Frenkie. Seguro que no le ha gustado la situación que vivió, pero tampoco hemos visto a un jugador diferente. Siempre ha respetado al club y ha dado lo máximo”.