
Ronald Araujo presenta la seva filla
La renovació de Ronald Araújo totalment bloquejada
Amb Pedri González i Ansu Fati renovats, el FC Barcelona està treballant per renovar Gavi i Ronald Araújo. Els casos són molt diferents. Mentre el migcampista andalús col·labora, té ganes de continuar al FC Barcelona i les converses estan molt avançades, el defensa uruguaià està bloquejat i exigeix un sou que el Barça es nega a pagar. Xavi Hernàndez ha fet notar a la Junta Directiva la necessitat de renovar ambdós jugadors, però Joan Laporta i Mateu Alemany tenen clar que no llençaran la casa per la finestra.
La situació financera és complicada. Si s’augmenta el sou a Araújo (no valorem si es mereix l’augment), el FC Barcelona ha de fer retallades. I aquí està el problema. No sap on aconseguir aquesta retallada. Els contactes són freqüents i les parts s’emplacen a tornar a parlar, però ningú no està disposat a cedir. L’uruguaià té clar que vol triomfar al Barça, però no a qualsevol preu.
Ronald Araújo coneix els termes de les renovacions de Pedri González i Ansu Fati i també coneix els sous dels nouvinguts el mercat d’hivern. És per això que demana una equiparació salarial. No entén perquè un defensa ha de cobrar menys que un jugador del mig del camp o de la primera línia d’atac. Encara és aviat, però cal tancar l’acord com més aviat millor.
Si van passant els mesos i, finalment, Ronald Araújo i el FC Barcelona no arriben a un acord, està clar que Joan Laporta haurà de prendre la decisió més dolorosa i vendre el jugador. Són diversos equips de la lliga anglesa, com el Manchester United que s’han interessat en ell. Saben que pot encaixar molt bé a la Premier League perquè reuneix els requisits necessaris. Té bon físic, és sòlid i té una bona capacitat golejadora a pilota aturada.
1 pensa en “Problemes greus entre el FC Barcelona i els agents de Ronald Araújo”