La frase de Ronald Araújo que acosta la renovació

Comparteix la notícia

Gir en el cas Ronald Araújo. Ara està més a prop

Ronald Araújo fa aquest plantejament i obliga el Barça a moure fitxa abans de dues setmanes

Ronald Araújo continuarà al FC Barcelona

Comparteix la notícia

Gir en el cas Ronald Araújo. Ara està més a prop

A banda dels fitxatges que han d’arribar i han de construir un Barça millor, el FC Barcelona està centrat en renovar els jugadors que formen part de la plantilla, que acaben el seu contracte l’any 2023 i que és imprescindible que continuïn vestint la samarreta blaugrana. Els casos més importants són els de Pablo Gavira (Gavi) i el de Ronald Araújo. Ambdós estan negociant amb el club a velocitats diferents.

Mentre les converses amb l’andalús estan força avançades i l’ex del Real Betis té ganes de continuar sent jugador del Barça, amb l’uruguaià és tot diferent. Fins ara, les posicions econòmiques són llunyanes i el central vol cobrar igual que Pedri González i Ansu Fati, que han estat els últims en prorrogar el seu vincle. Tot i això, els darrers dies s’hauria produït un gir de guió i el ‘charrua’ hauria pronunciat una frase que obriria la porta a l’esperança.

Quan va acabar el partit, Ronald Araújo va explicar que “soy optimista sobre la renovación de mi contrato. Quiero resolverlo rápido para quedarme muchos años. Estoy feliz aquí con el cariño de la afición”. Araújo és feliç i això és el més important. És possible que en algun altre equip, probablement el Manchester United, cobri més diners. Tot i això, enlloc podrà ser membre d’un projecte esportiu sòlid i de futur.

Araújo també va tenir unes boniques paraules cap al seu company Pedri. “Es un espectáculo de jugador. Estoy feliz de que esté con nosotros. Tiene calidad de sobra y además trabaja defensivamente, porque corta muchos balones y cierra líneas de pase. Es un jugador extraordinario y ojalá esté muchos años con nosotros”, unes paraules que demostren l’estima cap al canari i el desig de continuar compartint vestidor amb ell durant molts anys més.

2 pensaments en “La frase de Ronald Araújo que acosta la renovació

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.