[FOTO]: Robert Lewandowski gaudeix dels darrers dies de vacances amb aquesta peculiar vestimenta

Comparteix la notícia

Robert Lewandowski passa les seves vacances a Itàlia

[FOTO]: Robert Lewandowski gaudeix dels darrers dies de vacances amb aquesta peculiar vestimenta

Robert Lewandowski

Comparteix la notícia

Robert Lewandowski passa les seves vacances a Itàlia

L’encara jugador del Bayern de Munich, Robert Lewandowski, està gaudint de les seves vacances abans de reincorporar-se (o no) als entrenaments de l’equip bavarès. Les negociacions continuen encallades, malgrat que el polonès ha deixat clar al seu equip que la seva intenció és marxar i ha demanat no tensar la corda. La seva última amenaça és no presentar-se al primer entrenament.

Fins ara el Barça estava disposat a oferir una quantitat propera als 40 milions d’euros. En els últims dies, Joan Laporta s’ho ha repensat i els blaugranes oferiran un import proper als 50 milions d’euros entre fixos i variables, sense arribar-hi. Des de la Junta Directiva es confia que aquest augment desencalli la situació i que, per fi, el davanter vesteixi la samarreta del FC Barcelona.

“Lewandowski té contracte fins l’any 2023 i l’esperem el 12 de juliol a Säbener Strasse”, van explicar des del Bayern de Munich. Així que, a menys que el jugador compleixi la seva ‘amenaça’, és molt probable que comenci a entrenar amb el seu equip i, amb la pretemporada començada, es converteixi en jugador blaugrana.

De moment, fins l’últim dia, ell desconnecta i gaudeix de les seves vacances. L’atacant ha passat uns dies a Itàlia, vestit d’una manera molt peculiar. Pantalons i camisa grisos amb estampats vermells i esportives blanques. Tot gentilesa de Dolce Gabbana.

Aquest cap de setmana també hem conegut la renovació d’Ousmane Dembélé. Amb posterioritat al 30 de juny i, per tant, quan ja era un agent lliure i sense cap equip, el francès ha acceptat l’oferta del FC Barcelona i continuarà vestint la samarreta blaugrana fins l’any 2024. A diferència del que hauria passat amb Josep Maria Bartomeu, el club ha aconseguit una rebaixa del 40% (que és el que hauria d’haver cobrat d’inici).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.