Robatoris amb molta violència en pocs minuts de diferència a Figueres

Comparteix la notícia

Tres detinguts a Figueres per robatoris violents al carrer amb només deu minuts

Robatoris amb molta violència en pocs minuts de diferència a Figueres

Robatoris amb molta violència en pocs minuts de diferència a Figueres

Comparteix la notícia

Tres detinguts a Figueres per robatoris violents al carrer amb només deu minuts

Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes i una dona d’entre 24 i 30 anys per dos robatoris amb violència a la via pública a Figueres. Els fets van passar el 13 de juny al carrer de Sant Pau quan en deu minuts de diferència dues persones van ser abordades pels tres detinguts. En el primer cas, es tractava d’una dona amb mobilitat reduïda i que anava amb caminador i la van tirar a terra per emportar-se un collaret d’or.

En el segon cas, van aturar un noi que anava amb patinet, el van tirar a terra i se’l van emportar. Arran dels fets, els Mossos van obrir una investigació que es va saldar amb la detenció dels tres lladres. El jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres ha decretat l’ingrés a presó dels dos homes.

Els fets van tenir lloc el 13 de juny al carrer de Sant Pau de Figueres. Dos homes i una dona van abordar una persona amb mobilitat reduïda que anava amb un caminador. Un d’ells la va empènyer a dins d’un portal i la víctima va caure a terra robant-li amb violència un collaret d’or que portava. De minuts més tard, els tres lladres van aturar un noi que circulava amb patinet. El van fer caure a terra i es van emportar el vehicle.

Posteriorment, la dona va anar a un local de compravenda d’or per vendre’s el collaret d’or que havia robat a la primera víctima. Davant d’això, els Mossos van iniciar una investigació policial per identificar i localitzar els autors. Finalment els dos homes i la dona van ser detinguts el 23 de juny.

Se’ls considera autors de dos robatoris amb violència i a la dona també la consideren responsable d’un delicte de receptació per la venda del collaret robat. Els tres detinguts tenen antecedents i ja han passat a disposició judicial. El jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figures ha deixat en llibertat amb càrrecs a la dona i ha decretat l’ingrés a presó dels dos homes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.