
Roba dos cotxes a Vic en poques hores de diferència i provoca dos accidents
Un detingut a Vic per provocar dos accidents de trànsit amb vehicles robats
Els Mossos han detingut a Vic un jove, de 20 anys, acusat de provocar dos accidents de trànsit amb vehicles robats. Tots dos van tenir lloc l’11 de juny. El primer, cap a les set del matí, quan un agent fora de servei va veure una furgoneta que circulava amb la roda punxada i arrossegava una peça de plàstic a Sant Pere de Torelló.
L’agent va seguir la furgoneta i va observar com el vehicle impactava contra la tanca d’una casa i s’endinsava a l’interior d’un camp. Quan s’hi va acostar, va localitzar la furgoneta, que havia estat robada, sense el conductor i mig bolcada.
Al cap d’una estona, es va produir un segon accident a Vic, on el conductor d’un dels cotxes havia fugit a peu.
Els agents van comprovar que el vehicle també havia estat sostret i van esbrinar que l’autor dels fets era la mateixa persona que havia provocat l’accident de Sant Pere de Torelló. Finalment, van localitzar i arrestar el sospitós a Vic. El detingut ja ha passat a disposició del jutge.