
Riqui Puig i Gerard Piqué gasten molts diners cada nit
Riqui Puig rebutja marxar cedit a la Roma de Mourinho, on li posarien les piles
L’Operació Sortida és la principal prioritat del Barça. El club català necessita alliberar fitxes i, sobretot, alliberar massa salarial per poder inscriure nous jugadors que arribin al mercat d’hivern i al proper mercat d’estiu. En aquest sentit, Philippe Coutinho ja ha marxat cedit a l’Aston Villa i Yusuf Demir acabarà marxant perquè no s’exercirà l’opció de compra sobre ell. Luuk de Jong tampoc hauria de trigar a marxar i queden tres jugadors per “facturar” aquest hivern. Es tracta d’Umtiti, Lenglet i Riqui Puig. Els francesos no compten per Xavi i tenen una fitxa alta. El cas de Riqui Puig és diferent.
El migcampista de Matadepera no té una fitxa elevada però el club considera que ha de marxar cedit per agafar nivell. Ha desaprofitat totes les oportunitats que ha tingut i està estancat. Si no va cedit tot indica que quan acabi contracte no se’l renovarà. La seva actitud fora del camp tampoc és la correcta i encara es recorda un episodi amb un patinet elèctric. Riqui Puig interessa a diversos equips però ell no vol marxar. A la lliga espanyola tant el Betis com el Granada han demanat la seva cessió. El Betis lluita per classificar-se per la Champions i el Granada va a més després d’un mal inici de temporada. No són mals equips però a Riqui li semblen poca cosa.
Ara ha aparegut una nova oferta (que ha rebujat) i tampoc és d’un equip de baix nivell. Es tracta de la Roma de Mourinho. El tècnic portuguès l’espavilaria i li faria comprendre que si no millora molt en tots els sentits no podrà tornar al Barça.
La situació és tan crítica que el Barça fins i tot es planteja una venda. Al mig del camp el Barça té molt nivell amb jugadors com Gavi, Pedri, Nico, Busquets o Frenkie de Jong i el proper estiu en podrien arribar més. Interessen Zakaria, Kamara i Cessié. Riqui Puig ja ha demostrat quan ha estat titular contra Mallorca i Linares que no és determinant ni marca les diferències, al contrari, el seu joc ha estat gris i imprecís. O marxa cedit o el faran marxar sense opció a tornar.
2 pensaments en “Ja en van moltes: Riqui Puig rebutja l’enèssima oferta per marxar cedit”