Dos equips estrangers pregunten per Riqui Puig a partir de l’estiu: El jugador continua sense veure la realitat

Comparteix la notícia

Riqui Puig podria jugar a Itàlia

El nou fitxatge de Los Angeles Galaxy que demostra que Riqui Puig és un prejubilat

Riqui Puig viatja a Nova York

Comparteix la notícia

Riqui Puig podria jugar a Itàlia

Segons ha confirmat el diari Sport, des d’Itàlia arriben més ofertes per Riqui Puig, que continua assegut a la banqueta i sense cap interès en escoltar-les. Primer van ser, com a mínim, quatre equips de la lliga espanyola que es van interessar en els seus serveis: Granada, Celta, Getafe i Betis van preguntar preu i van negociar amb el FC Barcelona una compra o una cessió. El de Matadepera va preferir continuar al Camp Nou tot i que Xavi Hernàndez li va assegurar que tindria pocs minuts.

Amb el Betis, ha quedat clar que la seva decisió va ser un error. L’equip de Manuel Pellegrini jugarà les semifinals de la Copa del Rei i és present als vuitens de final de l’Europa League. És un gran equip que està fent una temporada excel·lent.

El club que està ara més interessat en ell és el Milan AC. Els italians pensen que Puig seria un reforç molt important per millorar el seu mig del camp. Saben que l’entrenador no compta amb ell, de manera que han preguntat al FC Barcelona quina seria l’operació per fer-ho: una compravenda, una cessió, etc. Franck Kessié  acaba contracte aquest 2022 i no té cap interès en renovar el seu contracte.

El Milan està intentant incorporar jugadors amb talent, però que no tenen minuts en els seus equips. Són futbolistes descartats pels seus entrenadors, però que tenen nom, experiència i projecció. A la llista, s’hi sumen altres noms com Brahim Díaz, Fikayo Tomori, Sandro Tonali, entre d’altres.

El Leeds United, que entrena Marcelo Bielsa, és un dels altres equips que s’ha interessat en Riqui Puig. De moment, tot i tenir l’oportunitat de jugar a dos grans lligues europees, que són la italiana i l’anglesa, el migcampista català continua quiet, sense moure fitxa i enganxat a la banqueta del Barça.

1 pensa en “Dos equips estrangers pregunten per Riqui Puig a partir de l’estiu: El jugador continua sense veure la realitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.