Ridícul d’OK Diario contra Argentina per haver guanyat el Mundial

Comparteix la notícia

🤦‍♂️ OK Diario té com a director el polèmic Eduardo Inda

Ridícul d'OK Diario contra Argentina per haver guanyat el Mundial

Ridícul d'OK Diario contra Argentina per haver guanyat el Mundial FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

🤦‍♂️ OK Diario té com a director el polèmic Eduardo Inda

Argentina i França van disputar una de les finals d’un Mundial que mai es recorden. Els argentins van guanyar a la tanda de penals però tots dos equips van fer un gran partit. A la caverna mediàtica no li ha agradat la victòria d’Argentina perquè això implica reconèixer els mèrits a Leo Messi.

OK Diario ha anat més enllà i fins i tot qüestiona la “legalitat” de la victòria del conjunt dirigit per Lionel Scaloni. En un article asseguren que: “las normas están bien claras: sólo 11 jugadores de un mismo equipo pueden estar dentro del campo. El VAR no intervino para declarar ilegal un gol que con una simple repetición televisiva se ve que no debió subir al marcador”.

Amb això no en tenen prou i també posen en dubte el camí de la selecció sud-americana pel Mundial de Qatar: “Argentina se proclamaría posteriormente campeona del mundo en la tanda de penaltis, pero para nadie pasa desapercibida toda la ayuda que han tenido durante el Mundial. No es sólo es gol, sino también de haber dispuesto de penaltis a favor en cuartos de final, semifinales y final del evento para batir el récord histórico”.

Com era d’esperar han rebut moltes crítiques. Aquestes són algunes de les millors: “La ira de que Messi sea campeón del mundo ,es muy grande para todo el Madridismo Enhorabuena Argentina”.

“Habéis puesto una imagen de cuando el balón ya había entrado. Por lo tanto, oficialmente, desde ese momento hasta el saque central, es juego parado. Joder, no dais una, eh…”

“Está visto al milímetro y en Gol se ve perfectamente que no han entrado al campo cuando el defensa golpea el balón dentro de la portería. Dieron esa imagen quienes tienen TV y el gol es legal”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.