La reunió Pique-Shakira acaba fatal: El futbolista se’n va enfadadíssim

Comparteix la notícia

El motiu pel qual Gerard Piqué, fart, va abandonar abans d’hora la reunió amb Shakira

La reunió Pique-Shakira acaba fatal: El futbolista se'n va enfadadíssim

La reunió Pique-Shakira acaba fatal: El futbolista se'n va enfadadíssim FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

El motiu pel qual Gerard Piqué, fart, va abandonar abans d’hora la reunió amb Shakira

Tres mesos després d’anunciar la separació a través d’un comunicat conjunt, Shakira i Gerard Piqué continuen sense arribar a un acord per la custòdia dels seus dos fills, Milan i Sasha. Cremant els darrers cartutxos per no anar a judici i que sigui un jutge qui decideixi si els petits es quedin a Barcelona o es mudin a Miami com pretén la colombiana, l’exparella s’ha reencontre aquest dijous en una reunió a la ciutat comtal que no va acabar com cap dels dos pensava.

Una trobada que va tenir lloc al despatx de l’advocat del futbolista, Ramón Tamborero, i que va durar dues hores, després de les quals Piqué abandonava el lloc seriós i capcot, sense fer declaracions sobre si havia arribat a un acord amb Shakira o no.

60 minuts després, i amb un gran somriure, era la cantant la que abandonava el lloc entre grits dels seus seguidors demanant-li que es quedi a Barcelona. Poc a poc anem coneixent més detalls d’aquesta reunió que, com ha revelat Lorena Vázquez, no ha servit per arribar a cap acord.

Tal com ha explicat la periodista -que compta amb informació directa i va ser qui va destapar la crisi a la parella- a ‘Ya es mediodía’, “les negociacions estaven molt avançades” però alguna cosa va succeir que va provocar que Gerard “perdés els nervis” després de dues hores intentant arribar a un acord i “fart” abandonara la reunió precipitadament.

“No li agradaven els camins que estava prenent la negociació pel gran nom de clàusuls que ha inclòs Shakira i per les exigencies estranyes de la colombiana” ha explicat, revelant que el “principal punt d’escull” entre el futbolista i la cantant és ” que no es posin d’acord amb on es fixarà la residència de Milà i Sasha.”

I és que com assegura Lorena Vázquez, Shakira fa uns quants mesos que intenta emportar-se els petits a Miami, però Gerard és nega; nens segueixin a Barcelona perquè és el millor per a ells – ja que allà hi ha la seva família, els seus amics i casa seva – , buscant que els petits pateixin el mínim possible amb els canvis que han patit les vinyes després de la separació dels pares .

És aquest el principal punt de partida i l’escull pel qual no hi ha acord, encara que de moment “no es parla de judici i hi haurà properament una nova reunió entre els seus advocats”. “No està tot perdut” assenyala la periodista, que després de parlar amb fonts propere s està convençuda que “Shakira i Gerard faran tot el possible per no anar a judici i per arribar a un acord pel bé dels fills”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.