La reunió per la renovació de Dembélé no acaba bé

Comparteix la notícia

Era una reunió clau pels interessos del FC Barcelona

Cop d'efecte del Barça amb el fitxatge de Koulibaly

Barça

Comparteix la notícia

Era una reunió clau pels interessos del FC Barcelona

El Barça treballa a contrarellotge per aconseguir la renovació d’Ousmane Dembélé. Joan Laporta i Mateu Alemany són conscients que, per ara, el jugador no té intenció de prorrogar el vincle i el club corre el risc que el francès acabi marxant de franc, sense ingressar ni un euro a la caixa. A més, a partir de l’1 de gener podrà negociar lliurament amb qualsevol equip, així que li arribaran les primeres ofertes.

El jugador i el seu representant consideren que són la part fora de la negociació. Saben que la situació econòmica del club no és bona i també estan convençuts que en nou equip li pagarà un nou millor, ja que s’estalviarà els diners del traspàs. Tot i això, corren el risc que el FC Barcelona apliqui la tàctica Ilaix Moribas i el deixi a la graderia fins a final de temporada si no s’avé a negociar una renovació. Si això es produeix, el jugador no disposarà de l’aparador necessari per fer-se veure i, a més, perdrà força física i experiència.

L’última reunió no ha anat bé. El representant del jugador, Moussa Sissokho, continua demanant més temps i des del club estan convençuts que és l’excusa perfecta per tal d’arribar a l’1 de gener. El Barça li ofereix una rebaixa del sou fix però pujar considerablement els plusos, en cas d’èxits esportius. El jugador s’hi nega. Vol cobrar igual o més encara que no guanyi cap títol.

Encara és ‘aviat’ i pot passar de tot, però des del club no són gaire optimistes amb Dembélé. Si a d’avui s’hagués d’apostar al blanc o al negre, de ben segur que apostaríem que l’extrem blaugrana deixarà de ser-ho. Les paraules de Xavi Hernàndez, insistint que compta amb ell, no han tingut prou pes i no l’han fet canviar d’opinió.

1 pensa en “La reunió per la renovació de Dembélé no acaba bé

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.