
Ansu Fati, Barça
La renovació d’Ansu Fati aturada
Si el nom de Leo Messi era el nom de l’estiu, ara és Ansu Fati qui està en boca de tothom. El davanter d’origen guineà s’ha recuperat d’una greu lesió que l’ha mantingut un any lluny dels terrenys de joc. Tot i això, ha tornat amb molta força i al Barça totes les esperances de futur estan posades en ell. És jove i té molta projecció. Es pot convertir en el davanter de referència del FC Barcelona.
El representant és Jorge Mendes i seria aquest qui estaria posant els principals entrebancs. Demana un contracte llarg i que la clàusula de rescissió es redueixi a la meitat si el FC Barcelona està tres anys en blanc. També vol un salari molt superior al que pensava oferir el Barça.
Si el Barça no cedeix, Mendes té diverses opcions pensades. Es podria endur el jugador al Manchester City, al PSG, al Beyern o al Chelsea. Tots els grans clubs que rebrien el jove futbolista amb els braços oberts. Tot i això, el jugador ha explicat que vol ser blaugrana.
Si la renovació de Pedri fins l’any 2026 i amb una clàusula de rescissió de 1.000 milions d’euros va ser fàcil, el Barça ho tindrà més complicat amb Ansu Fati. Tot feia pensar que el nou contracte es signaria aquest dijous, però aquestes exigències podrien ser un nou entrebanc.
1 pensa en “Nou entrebanc per la renovació d’Ansu Fati”