Jugada bruta de regidors d’ERC contra l’Alcalde de Montblanc

Comparteix la notícia

Els nous regidors d’ERC afirmen que volen seguir a l’executiu municipal però defensen un gir més social de les polítiques que fan

Jugada bruta de regidors d'ERC contra l'Alcalde de Montblanc

Jugada bruta de regidors d'ERC contra l'Alcalde de Montblanc

Comparteix la notícia

Els nous regidors d’ERC afirmen que volen seguir a l’executiu municipal però defensen un gir més social de les polítiques que fan

Els quatre regidors de Montblanc vinculats a ERC han decidit crear un grup municipal propi i trencar amb la denominació Agrupament Catalanista de Montblanc (ACM). ACM es va presentar a les darreres eleccions municipals sota el paraigua d’ERC i va obtenir la majoria absoluta amb set representants.

Arran del canvi de militància d’alguns dels membres, ara els quatre edils republicans han decidit actuar com a únic grup. Així, els altres tres regidors –entre els quals hi ha l’alcalde Pep Andreu, que es va afiliar a Junts- n’han quedat apartats.

Tot i això, en un comunicat els membres d’ERC han afirmat que volen seguir formant part del govern, però han apuntat que volen fer un “gir social” en les polítiques municipals. Així, els quatre regidors que formaran part del grup d’ERC són Carme Pallàs, Judit Pere, Oriol Pallissó i Francesc Xavier Viñas.

L’alcalde Pep Andreu, Francesc Benet i Santi Porta en queden fora i caldrà veure en quina situació quedaran. A l’executiu municipal també hi ha la regidora no adscrita Núria Besora.

1 pensa en “Jugada bruta de regidors d’ERC contra l’Alcalde de Montblanc

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.