
El PP acumula més dimissions
Casado apel·larà al TC la decisió del Suprem de desestimar el seu recurs contra els indults
Pablo Casado ha anunciat que el PP “exercirà el dret d’empara” davant del Tribunal Constitucional, després que el Suprem hagi desestimat el seu recurs contra els indults als presos independentistes.
En un acte al Congrés el líder del PP ha afirmat que, des del seu punt de vista, el partit està “legitimat” per reclamar l’anul·lació dels indults.
En aquest sentit ha assegurat que ho són “com a afectats”, i ha afirmat que alguns, com ell mateix, “personalment”, atès que “tal com s’ha vist en la investigació dels CDR”, hi havia persones que volien “atemptar” contra la seva integritat física.
També ha argumentat que recorreran al Constitucional perquè cal “defensar la unitat nacional i la llei davant de tot”.