
Sergio Busquets recomana a Gavi i a Araújo que es quedin
Sergio Busquets és un dels futbolistes que s’ha de reduir el sou si vol seguir al Barça
L’herència bartorosellista és un greu problema per al FC Barcelona. El passat estiu es van haver de fer mans i mànigues per assegurar la viabilitat del club i van haver de marxar jugadors com Leo Messi o Antoine Griezmann. Poc a poc s’ha anat fent feina per reduir la massa salarial i per aconseguir que jugadors com Coutinho acabin marxant. La normativa de la Liga de Fútbol Profesional tampoc ajuda i aquest estiu cal seguir fent esforços per reduir la massa salarial mentre es van tancant acords que aportin ingressos extraordinaris al club.
Un dels objectius que s’ha marcat el President Joan Laporta és una reducció generalitzada de salaris que no afectarà a futbolistes que han estat incorporats recentment seguint les noves polítiques salarials o que han renovat. A qui sí afectarà és a Gerard Piqué, Jordi Alba i Sergio Busquets. Josep Maria Bartomeu va signar amb ells contractes que augmentaven el sou a mesura que passaven els anys i això ha acabat provocant greus problemes. L’aportació dels tres futbolistes ha baixat i cal que tinguin un sou raonable d’acord amb la situació actual de l’entitat.
D’aquest grup de 3 futbolistes qui té millor rendiment és Sergio Busquets. És incombustible i quan tothom el dóna per acabat demostra el contrari. És titular indiscutible tant al Barça com a la selecció espanyola i encara podria jugar una o dues temporades a un bon nivell. El de Badia del Vallès ja ha jugat 680 partits amb la samarreta blaugrana i encara en jugarà més si accepta la rebaixa de salari que proposa la junta directiva.
Per ara club i jugador tenen posicions allunyades però s’espera que a mesura que passin els dies i altres jugadors vagin acceptant l’acord també s’hi acabi afegint. Ningú contempla la seva sortida però tot podria acabar passant d’aquí a que es tanqui el mercat.