
Florentino Pérez
El Real Madrid s’encara amb l’artista i es guanya l’enemistat dels seus seguidors
Sense futbol, el Real Madrid s’avorreix i ha decidit utilitzar el nom d’un DJ per donar contingut al seu perfil de Twitter i per intentar distreure els seus aficionats. Bizarrap s’ha convertit en un dels productors més coneguts del món amb les seves sessions. L’argentí és molt fent la seva feina i ha connectat amb el públic més jove. El seu èxit ha arribat al CM blanc, que ha volgut fer broma però la jugada li ha sortit malament.
El responsable del perfil blanc ha compartit el conegut meme de “esto no, esto sí” i l’ha comprat amb “la nueva sesión de Bizarrap“ i “la nova pretemporada del Real Madrid”. Unes 70.000 piulades i moltes comparticions fins arribar al propi artista que ha contestat amb una paraula i de manera contundent “qué”. Un missatge que també s’ha fet viral.
Alguns aficionats blancs tampoc s’ho han pres gens bé, ja que consideren que no és propi d’un equip com el Real Madrid fer bromes d’aquest tipus. Haurien preferit que el CM del club es dediqués a penjar contingut esportiu i sobre el club. Comentaris de fitxatges, de renovacions, d’altes, de baixes, de renovacions… Qualsevol cosa abans que fer broma amb això.
Els blancs ja tenen prou feina en tancar fitxatges. De moment, han incorporat dos jugadors (Antonio Rüdiger i Aurelien Tchouameni), però molts altres els han tancat la porta als nassos. Klyan Mbappé ha renovat amb el PSG fins l’any 2025 i Erling Haaland ha fitxat pel Manchester City de Pep Guardiola. És incomprensible que amb aquest panoràmic es jugui a aquestes ximpleries. Alguns han apuntat que el CM està de vacances i que ha deixat les claus al seu fill de quinze anys.
