RDT amb peu i mig fora de l’Espanyol: Els possibles substituts

Comparteix la notícia

RDT té moltes ofertes i l’Espanyol el vendrà el proper estiu

L'Espanyol a la corda fluixa: L'única opció que té per salvar-se

L'Espanyol pensa en Raúl González

Comparteix la notícia

RDT té moltes ofertes i l’Espanyol el vendrà el proper estiu

Després de més de 20 anys seguits a Primera Divisió, la temporada 2019-2020 va ser un desastre a l’Espanyol. La temporada anterior s’havien classificat per l’Europa League i res indicava que haurien d’acabar baixant. La plantilla va fer una baixada de rendiment generalitzat i alguns jugadors van fer més mal que bé. L’afició va centrar les crítiques en Naldo, Víctor Sánchez, Iturraspe i Javi López. De fet tots quatre van acabar marxant. Malgrat les arribades de Raúl de Tomás (més conegut com a RDT) i Embarba, el descens va ser inevitable.

Quatre entrenadors durant tota la temporada va ser una altra de les causes del descens. Tot i així l’Espanyol va tenir el cap fred un cop a Segona Divisió i va fitxar Vicente Moreno a la banqueta. No va costar gaire tornar a Primera Divisió i enguany no tindran problemes per salvar-se. L’equip acabarà a mitja taula i ja està pensant en la propera temporada. El principal maldecap a les oficines del club serà la possible sortida de Raúl de Tomás. El davanter va ser Pichichi la temporada passada a Segona i enguany aspira al Premio Zarra al màxim golejador espanyol de la màxima categoria.

Amb aquests números molts equips el volen i l’Espanyol sap que haurà d’acabar venent RDT. La seva clàusula de rescissió és de 60 milions d’euros però si arriba una oferta (i arribarà) per una quantitat que estigui entre els 30 i 40 milions d’euros, l’Espanyol l’acceptarà si el futbolista vol sortir.

Si la venda s’acaba produint cal trobar-li un substitut i els blanc-i-blaus tenen diverses opcions sobre la taula. El principal objectiu seria Joselu, del Deportivo Alavés. Enguany està tenint uns registres golejadors molt bons i és un killer de l’àrea.

Per si falla aquesta operació, el club català també ha pensat en Toni Martínez, actualment al Porto. Setmanes enrere també s’havia parlat de la jove perla de la Lazio, Raúl Moro. És un extrem de 19 anys i no juga en la mateixa posició que RDT però serviria per reforçar l’atac.

1 pensa en “RDT amb peu i mig fora de l’Espanyol: Els possibles substituts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.