
Raphinha
Raphinha ja té preu
El FC Barcelona necessita urgentment un extrem, ja que ningú és optimista amb la continuïtat d’Ousmane Dembélé. Les negociacions amb Robert Lewandowski, per ocupar la posició de 9, estan més avançades, però falta molta feina per fer a la banda dreta. El preferit és Raphinha, que té 25 anys i que juga al Leeds. Ha fet una molt bona temporada i és el responsable principal que el seu equip hagi assolit la permanència. És internacional per Brasil i és un futbolista amb molt de futur.
El club l’ha taxat amb uns 55 milions d’euros i el Barça intentarà incloure jugadors per fer baixar el preu de l’operació. El pare el jugador, Raphael Belolli, ha explicat que l’opció que el seu fill acabi jugant al Camp Nou és real i que l’estan valorant. Unes declaracions que es contradiuen amb les del propi club, que asseguraven que no havien rebut cap oferta formal amb l’objectiu de fer pujar el preu.
“Existeixen possibilitats, però aquestes possibilitats involucren a tres parts: el club interessat, l’actual i el jugador. Ell està tranquil per tenir contracte i, com tothom sap, les possibilitats depenen només d’ell. El que ja se sap és el que està en les notícies, res més”, va dir Raphael Belolli respecte al possible fitxatge del seu fill pel Barça.
A Can Barça estan molt pendents de la resposta final d’Ousmane Dembélé i del seu representant. Si finalment el francès acceptés l’oferta de renovació del FC Barcelona, cosa poc probable, segurament els blaugranes s’oblidarien de Raphinha.
Si finalment les negociacions arriben a bon port, l’any que ve podem veure una davantera formada per Ansu Fati, Robert Lewandowski i el brasiler, amb Ferran Torres i Pierre-Emerick Aubameyang com a suplents. El Barça del futur comença a avançar. L’estiu serà intens.