Cop d’efecte de RAC1 amb Mònica Terribas

Comparteix la notícia

Mònica Terribas fitxa per Rac1

Mònica Terribas

Mònica Terribas

Comparteix la notícia

Mònica Terribas fitxa per Rac1

Mònica Terribas serà tertuliana d”El món a RAC1′ amb Jordi Basté. La periodista participarà en el programa els dilluns, on també hi serà l’exvicepresident del govern espanyol i exlíder de Podem, Pablo Iglesias. RAC1 va presentar divendres la nova temporada, en la qual Jordi Basté, Toni Clapés, Albert Om i Agnès Marquès tornaran a ser els protagonistes.

La principal novetat de l’emissora és ‘RAC1 migdia’, un programa que integrarà tota l’actualitat general i esportiva cada dia de 14 h a 15 h de la mà dels periodistes Núria Travesa i Xavi Rocamora. Com a tertulians també s’hi afegirà el presentador del podcast ‘La Sotana’, Andreu Juanola’. Al ‘Versió RAC1’ les periodistes Mònica Planas i Laura Fa s’estrenaran com a col·laboradores.

7 pensaments en “Cop d’efecte de RAC1 amb Mònica Terribas

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.