Putin fa una nova amenaça a qui pretengui intervenir a Ucraïna

Comparteix la notícia

Putin amenaça amb “atacs llampec” a qualsevol ingerència internacional a Ucraïna

L'amenaça de Rússia a Europa amb el petroli

Vladímir Putin

Comparteix la notícia

Putin amenaça amb “atacs llampec” a qualsevol ingerència internacional a Ucraïna

El president de Rússia, Vladímir Putin, ha amenaçat amb “atacs llampec” a qualsevol ingerència internacional a Ucraïna.

“Si algú es disposa a interferir en els esdeveniments en marxa i crea amenaces estratègiques inadmissibles per a Rússia, han de saber que els nostres atacs de resposta seran llampecs, ràpids”, ha afirmat Putin durant una intervenció davant del Consell de Parlamentaris a Sant Petersburg.

En la mateixa línia, ha advertit que les decisions sobre com reaccionaria Moscou davant d’eventuals interferències d’altres països en el conflicte “ja estan preses”.

Putin també ha recalcat que la intenció d’Occident és “tallar Rússia en diferents trossos” i l’ha acusat d’empènyer Ucraïna cap el conflicte amb Rússia.

1 pensa en “Putin fa una nova amenaça a qui pretengui intervenir a Ucraïna

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.