
El punt d'inflexió que va fer que Piqué es volgués separar de Shakira FOTO - Europa Press
Gerard Piqué ho va tenir clar
Ja fa mesos que Gerard Piqué i Shakira Mebarak van anunciar la seva separació però des d’aleshores la relació entre ells ha empitjorat encara més. La cantant colombiana ha publicat diverses cançons de despit on l’ex futbolista i la seva nova parella, Clara Chía, han rebut de valent. Fins i tot ha rebut la mare del barceloní, Montserrat Bernabéu.
El digital Vanitaris explica que aquest fet a ell no l’enfada però tot i així no entén el contingut de les cançons de la seva ex ja que va ser ell qui va acabar fart d’ella per uns motius que ara surten a la llum.
“A él no le importa que ella haga canciones sobre él o sobre su novia ni que diga incluso que quiere o ha querido volver, porque aseguran que no es cierto. Es más, cuando Piqué y Shakira se separaron, el exfutbolista estaba, según sus amigos, cansado de la intensidad de la colombiana. Sentía que ella lo controlaba todo y se quejaba mucho: las peleas eran continuas”, explica el citat digital.
El digital confirma el què ja fa temps que es veu. La relació és molt dolenta i afecta fins i tot a les famílies:
“Ahora discuten continuamente por el trato que reciben los pequeños y se ponen ‘trampas’ el uno al otro. Piqué no quiere que Shakira sepa que su madre, Montserrat Bernabeu, lleva a veces a sus nietos a las extraescolares. Así que hay días que sale de casa con los pequeños, aparca unos metros más alejado de la vivienda de su ex y hace el intercambio de los niños con su madre para que no lo vea Shakira. Otro punto en el que se ‘pican’ el uno al otro es en el momento de la entrega de los niños. Muchas veces, Piqué tiene que esperar durante largos minutos -ha llegado a estar media hora- en la puerta hasta que salgan, algo que le expone ante la prensa y que le pone de mal humor”.