
Leo Messi viatja a l'Aràbia Saudita
El PSG vol canviar Mohamed Salah per Neymar Jr
Leo Messi no és feliç a París. Tot i viure en un palau espectacular valorat en 50 milions d’euros i que costa 150.000 euros al mes, no viu a Barcelona, on va créixer i on hi té els amics. Després d’una sortida dramàtica aquest estiu del Barça, no acaba d’encaixar a l’equip de Mauricio Pochettino. No marca gols i va ser substituït a la mitja part en el partit amb Lille.
El xeic que dirigeix l’equip podria ensorrar encara més Leo Messi. L’únic al·licient pel jugador argentí és estar a prop del seu gran amic, Neymar Jr. Doncs ara, el jugador brasiler podria anar-se’n, ja que el club parisenc vol intentar un intercanvi amb el Liverpool i incorporar el jugador egipci, Mohamed Salah. Té 29 anys, és extrem i està fent un unici de temporada excel·lent.
Els problemes del PSG no s’acaben amb Messi. La paciència cap a Sergio Ramos s’ha esgotat fins al punt que des del club s’estan plantejant rescindir el seu contracte. Tant és així que Florentino Pérez podria estar molt atent i fer-li una oferta al jugador andalús. No seria com a futbolista sinó per treballar a l’òrbita del club blanc.
Si Messi no està content a la capital francesa sempre tindrà el FC Barcelona. Les portes del Camp Nou sempre estaran obertes per a ell. Segur que amb Xavi Hernàndez a la banqueta i el jugador argentí sobre la gespa farien un bon tàndem.
2 pensaments en “La jugada del xeic del PSG que encara deixa més tocat Messi”