Protecció Civil activa el Ventcat a aquesta zona del país

Comparteix la notícia

Protecció Civil activa l’alerta del Pla Ventcat

Protecció Civil activa el Ventcat a aquesta zona del país

Protecció Civil activa el Ventcat a aquesta zona del país

Comparteix la notícia

Protecció Civil activa l’alerta del Pla Ventcat

Protecció Civil de la Generalitat ha activat la fase d’Alerta del Pla Ventcat davant la previsió d’un episodi de vent de component oest amb ratxes que podrien superar els 72 km/h per demà divendres i fins al migdia de dissabte.

Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) afectarà la meitat oest de Catalunya i es podrà estendre fins a la comarca del Ripollès. Tanmateix, Protecció Civil recorda que cal extremar les precaucions en la conducció i també en totes les activitats que es realitzin a l’aire lliure, evitant sobretot les zones boscoses, on podrien caure branques o arbres.

En l’àmbit urbà avisa que cal ser molt prudent amb la possible caiguda d’elements estructurals a la via pública. Per altre costat, a nivell preventiu, cal retirar de façanes i balcons els elements que puguin quedar inestables i caure pel vent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.