La promesa neerlandesa de la què tothom parla

Comparteix la notícia

LA PROMESA NEERLANDESA QUE D’AQUÍ POC ESTARÀ A UN GRAN D’EUROPA

La promesa neerlandesa de la què tothom parla

La promesa neerlandesa de la què tothom parla

Comparteix la notícia

LA PROMESA NEERLANDESA QUE D’AQUÍ POC ESTARÀ A UN GRAN D’EUROPA

L’estiu passat, Erik Ten Hag va arribar a la banqueta del Manchester United, on va prometre una gran revolució a nivell de fitxatges. Una d’aquestes noves cares era la d’extrem dret titular, el nom que estava al número u de la llista de desitjats era Antony, l’extrem brasiler de l’Ajax, però com que el fitxatge va tardar tant a donar-se, va sorgir el nom de Cody Gakpo com una alternativa, l’extrem neerlandès de 23 anys del PSV Eindhoven. Finalment, l’internacional amb la selecció neerlandesa, s’ha quedat a l’Eredivise, on està oferint un rendiment molt superior al d’Antony als red devils que està provocant que els rumors sobre una possible sortida del club on es va formar estiguin sortint com a bolets.

En la vigent temporada, Cody Gakpo, suma 12 gols i 10 assistències en 15 partits i té una mitjana d’un gol cada 101 minuts a nivell de clubs. En la darrera aturada de seleccions, Gakpo va jugar els dos partits com a titular i va anotar un gol i una assistència que van permetre a la selecció dels Països Baixos classificar-se per la “final four” de la Nations League, juntament amb Espanya, Croàcia i Itàlia. 

Amb la bona actuació d’aquesta setmana contra el Zurich, en el partit corresponent a la tercera jornada de la fase de grups de l’Europa League, on el PSV els hi va clavar una maneta i on Gakpo va anotar un doblet i va fer 1 assistència, el prometedor futbolista es va convertir en el primer futbolista de les grans lligues europees que arriba a la desena de gols i a la desena d’assistències d’aquesta temporada.

El jugador, que destaca per tenir una gran definició, un gran regat, per ser ràpid i desequilibrant, ha estat vinculat amb clubs de primera fila, com el Barça, el Liverpool, el Bayern, el Manchester City, el Manchester United, el Milà o l’Arsenal. Segons Football Transfers, el preu inicial que ha marcat el PSV per qualsevol club que estigui interessat en fer-se amb els serveis de Cody Gakpo és de 45 milions d’euros, en cas que algun club pagués aquesta xifra, Gakpo, que va renovar amb el club fa menys d’un any fins el 2026, igualaria la venta més alta de la història d’aquest club, la d’Hirving Lozano pel Nàpols l’estiu del 2019.

A dia d’avui no hi ha cap club que estigui desmarcat en la carrera per fer-se amb els serveis de l’actual capità del PSV, però està molt clar que no el trigarem a veure sent titular en un equip d’una lliga superior.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.