
Neymar podria sortir del PSG
Ja fa temps que es parla molt d’un possible retorn de Neymar al Camp Nou
Neymar és un jugador pràcticament acabat amb només 30 anys. Ell mateix hi ha contribuït amb la seva actitud. Les seves quatre temporades al Barça van ser bones, exceptuant la darrera, i va formar part de la millor davantera de la Història del club juntament amb Leo Messi i Luis Suárez. Fora del camp tot eren problemes, especialment per les exigències del seu pare. Neymar pare, aprofitant la debilitat de Josep Maria Bartomeu, anava aconseguint tot el què volia.
Aleshores va arribar el PSG que, com sempre, oferia més. El pare de Neymar va fer els ulls com unes taronges i va decidir que era l’hora de marxar. El club català en va dir bé ja que va cobrar 220 milions que Josep Maria Bartomeu (que va prometre gastar-los amb rigor) va llençar fitxant Ousmane Dembélé i Philippe Coutinho, dos futbolistes que a hores d’ara (per sort) ja no formen para de la disciplina culer.
L’estada de Neymar a París va començar bé però el brasiler ha anat perdent protagonisme. Kylian Mbappé s’ha convertit en la principal estrella i aquesta temporada ha estat molt fluixa pel davanter. Tant que fins i tot el club s’ha plantejat la seva sortida. S’ha parlat molt de la possibilitat que torni al Barça però això no podrà ser per dos motius.
El principal és perquè ha activat una clàusula del seu contracte per renovar fins 2027 però n’hi ha un altre de més personal. Xavi Hernàndez no el vol veure ni en pintura. Tot ve de l’època en que van coincidir com a jugadors. Xavi era el capità i es va enfrontar amb Neymar per la seva vida nocturna. La relació era tensa i encara ho continua sent. L’entrenador de Terrassa té clar que no vol aquest tipus de jugadors a la plantilla.