Baixa el preu d’aquest crack que interessa al Barça

Comparteix la notícia

El preu d’Adama Traoré passa a ser assequible pel Barça però hi ha molta competència

Un altre jugador del Barça podria acabar al Girona FC: Aposta molt arriscada

Joan Laporta

Comparteix la notícia

El preu d’Adama Traoré passa a ser assequible pel Barça però hi ha molta competència

El proper estiu hi haurà una revolució al F.C.Barcelona. La primera temporada sencera de Xavi Hernàndez es mereix un projecte que estigui a l’alçada i retorni l’il·lusió als aficionats culers. El propi entrenador ho ha dit: el Barça només pot guanyar, guanyar i guanyar. Una actitud ben diferent al “esto es lo que hay” de Ronald Koeman i a la manca de criteri de la llarga nit del bartorosellisme. Una herència que el club català haurà d’anar arrossegant durant uns quants anys en el terreny econòmic.

El Barça es reforçarà en totes les línies però abans cal que hi hagi sortides. N’hi ha de molt clares. Jugadors que cobren molt, no aporten res i tenen una actitud tòxica. Coutinho i Umtiti són els principals assenyalats. Altres sortides dependran de Xavi i encara té el què queda de temporada per decidir qui pot quedar-se al Barça i qui no. D’altres, com podrien ser la de Ter Stegen o Frenkie de Jong, ho seran per necessitats econòmiques del club.

En el capítol de fitxatges es prioritzaran arribades de jugadors que acaben contracte el juny de 2022 i que tinguin nivell i capacitat d’adaptar-se a allo què vol el tècnic de Terrassa. Després de l’arribada de Dani Alves, a la secretaria tècnica confien a fitxar un davanter (segurament Cavani) i un extrem (es treballa intensament per Ferran Torres) aquest mercat d’hivern. A l’estiu arribaran un o dos extrems més i es treballa en una llarga llista per trobar les millors opcions a nivell esportiu i econòmic.

Una d’aquestes opcions, i ja fa temps que se’n parla, és Adama Traoré. El de l’Hospitalet va marxar fa 6 anys a l’Aston Villa per només 5 milions d’euros. Una altra jugada mestra de Josep Maria Bartomeu. Ara podria tornar per un mínim de 25. Un preu rebaixat tenint en compte que el Wolverhampton va rebutjar ofertes no fa gaire que eren superiores als 50 milions d’euros. Es tracta d’una xifra que el Barça pot assolir. El Liverpool també el vol però, de ben segur, que el projecte esportiu de Xavi agradarà més a Adama.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.