La premsa alemanya ho explica tot: El nòvio de Leonor de Borbón

Comparteix la notícia

Es confirmen els rumors sobre Leonor de Borbón

La premsa alemanya ho explica tot: El nòvio de Leonor de Borbón

La premsa alemanya ho explica tot: El nòvio de Leonor de Borbón

Comparteix la notícia

Es confirmen els rumors sobre Leonor de Borbón

Recentment, han sorgit rumors a la premsa alemanya, que suggereixen que la relació que sostenen la Leonor de Borbón i Gabriel Giacomelli és més que una simple amistat, no obstant això, la Casa Real no ha confirmat que estiguin sortint.

Si efectivament estan sortint, seria la primera relació seriosa de la princesa Leonor qui ja té 17 anys i s’espera que algun dia es casi i tingui fills.

La notícia de la relació de la princesa Leonor ha estat rebuda amb reaccions mixtes. Algunes persones estan felices per ella, mentre que altres estan preocupades pel possible impacte en els deures reals.

Sobre la Princesa Leonor

La princesa Leonor d’Espanya és la filla gran de Felipe VI i Letizia Ortiz. Va néixer el 31 d’octubre del 2005 i és l’hereva presumpta (hi ha sectors que creuen que el rei hauria de ser Froilán) del tron ​​espanyol. La princesa Leonor s’ha format al Col·legi Santa Maria de los Rosales de Madrid i actualment estudia a l’UWC Atlantic College de Gal·les. Parla espanyol, català, anglès i francès amb fluïdesa, i també n’està aprenent alemany.

Qui és Gabriel Giacomelli, nòvio de Leonor?

Gabriel Giacomelli és fill d’empresari brasiler i d’una publicista germà-nord-americana. Parla portuguès, anglès i alemany amb fluïdesa, i també és un atleta consumat. Juga futbol, ​​lacrosse i tennis i també és membre de l’equip de debat de l’escola.

Un amor real

La princesa Leonor i Gabriel es van conèixer a l’UWC Atlantic College a Gal·les, on tots dos van estudiar per obtenir el Diploma de Batxillerat Internacional, un sistema d’estudis que s’enfoca en la formació de joves capaços de fer del món un lloc millor, en el marc de l’enteniment mutu i el respecte a la pluralitat.

La notícia de la relació de la princesa Elionor i Gabriel ha conquerit els cors de moltes persones de tot el món, que se senten atretes per la seva història perquè és una història d’amor jove, esperança i possibilitat.

Si bé el palau no ha confirmat que estiguin sortint, només el temps dirà què els depara el futur a Leonor de Borbón i Gabriel.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.