
Ansu Fati declara el seu amor pel Barça
Ansu Fati haurà de suar la cansalada per ser titular però ell vol triomfar al FC Barcelona
Les lesions han frenat la progressió d’Ansu Fati però tothom confia que ja siguin coses del passat. El jove futbolista ja sembla totalment recuperat de la darrera lesió de gravetat i el seu futur depèn de que no torni a recaure. Ansu Fati està recuperant la confiança però no ho tindrà fàcil per ser titular. El Barça s’ha reforçat molt i a davant hi ha molt nivell. Raphinha i Dembélé lluitaran per la titularitat a la banda dreta.
Tots dos tenen molta qualitat i poden aportar coses diferents en funció del moment. Tot i així sembla que el brasiler és qui acabarà conseguint el lloc. El 9 és per Robert Lewandowski. No hi ha cap mena de dubte. Pierre Emerick Aubameyang haurà d’assumir un rol menor.
El gabonès és un professional i l’afició el valora molt. Tindrà minuts, encara que sigui sortint a les segones parts i segur que els aprofitarà. A la banda esquerra és on haurà de lluitar Ansu Fati. El “rival” és Ferran Torres, que va acabar la temporada molt qüestionat. Tot i així Xavi Hernàndez confia (o confiava) en ell cegament i caldrà veure què passa.
El què sembla descartat és que Ansu faci de 9. Era una opció que es va plantejar abans de l’arribada de Robert Lewandowski però que ara ha perdut tota la lògica malgrat la innegable capacitat golejadora del jove futbolista del FC Barcelona.
Ansu vol triomfar al Barça i així ho ha demostrat però això no exclou que vagin arribant ofertes. Algunes d’aquestes ofertes són milionàries però tant el club com el jugador han dit que no. No han trascendit els equips però la majoria són de la Premier League. És fàcil imaginar noms. Manchester United i Chelsea al capdavant, de ben segur.