El PP de la maneta de Cs contra el decret del català

Comparteix la notícia

El PPC se suma a Cs i també demanarà dictamen del CGE sobre el decret del català

El PP de la maneta de Cs contra el decret del català

El PP de la maneta de Cs contra el decret del català

Comparteix la notícia

El PPC se suma a Cs i també demanarà dictamen del CGE sobre el decret del català

El PPC ha anunciat que també registrarà una petició perquè el Consell de Garanties Estatutàries dictamini sobre el decret llei del Govern pel català a l’escola. És la mesura que ja van prendre Vox, Cs i PPC amb la llei pactada per PSC, ERC, Junts i comuns, que va veure paralitzada la seva aprovació al ple a l’espera de dictamen.

Ciutadans ja ha anunciat que també demanarà al CGE que es pronunciï.

Tot i això, a diferència del cas de la llei en aquesta ocasió Vox ja ha avançat que no té previst sol·licitar dictamen perquè, segons el seu parer, el CGE “no serveix per a res”, i recorrerà directament al Tribunal Constitucional.

Sense el suport de Vox previsiblement la petició no podrà tirar endavant ja que calen com a mínim dos grups parlamentaris perquè la Mesa del Parlament tramiti la petició, però el PPC no té el número de diputats suficient per ser considerat un grup.

2 pensaments en “El PP de la maneta de Cs contra el decret del català

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.