El PP amenaça amb aquests “pollos” si prosperen els indults

Comparteix la notícia

El PP diu que l’objectiu és fer evident l’oposició del PSOE a la decisió de Sánchez

Pablo Casado amb Inés Arrimadas

Pablo Casado amb Inés Arrimadas

Comparteix la notícia

El PP diu que l’objectiu és fer evident l’oposició del PSOE a la decisió de Sánchez

El secretari general del PP, Teodoro García-Egea, ha anunciat aquest dijous que la seva formació desplegarà una ofensiva en forma de mocions als ajuntaments d’Espanya on té representació perquè els consistoris es posicionin sobre els indults als presos independentistes.

“Nosaltres volem posar sobre la taula aquesta situació i que Pedro Sánchez s’adoni que ha perdut el carrer”, ha sentenciat. L’objectiu de les mocions als ajuntaments, segons Egea, és que els grups municipals del PSOE es manifestin en conta dels indults i Sánchez s’adoni que la seva formació no l’acompanya.

“Creiem que la pressió institucional i judicial ha de funcionar” perquè un indult “fregaria la prevaricació”.

1 pensa en “El PP amenaça amb aquests “pollos” si prosperen els indults

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.