El post viral de Marc Clotet per les festes de Nadal

Comparteix la notícia

Marc Clotet explica als seus seguidors la tradició del tió

[FOTO]: Marc Clotet, Natalia Sánchez i els seus fills acomiaden l'estiu amb aquesta divertida imatge

Marc Clotet

Comparteix la notícia

Marc Clotet explica als seus seguidors la tradició del tió

L’actor català Marc Clotet ha anat uns mesos a Argentina per qüestions de feina. No ho ha fet sol. La seva parella i els seus fills l’han acompanyat. Natalia Sánchez també és actriu i treballa al mateix projecte que Clotet. Tots dos han pogut gaudir d’uns dies de vacances i, com tots les famílies, han celebrat el Nadal. Enguany Marc Clotet ha volgut explicar als seus seguidors de fora de Catalunya en què consisteix la tradició del Tió. Aquesta és la seva publicació a Instagram:

“Bon Nadal!🎅🏻 ¡Feliz Navidad!🎄
Esto que tengo en mis brazos es el Tió de Nadal… Una de mis tradiciones preferidas en estas fechas. Para los que no la conozcáis, aquí os dejo una pequeña explicación:

El tió de Nadal es una tradición navideña típica en Cataluña. Consiste en tomar un tronco (con barretina – gorro rojo y una cara sonriente) normalmente al inicio del adviento, dejarle comida cada noche y taparlo con una manta para que no pase frío. Al llegar Nochebuena o el día de Navidad los niños de la casa lo golpean con bastones mientras cantan, para que cague regalos por debajo de la manta.
Para Lia y Neo ha pasado a ser su mejor amigo! ¡Haste el año que viene Tió!
#tradicions#cagatió 🎄Merry Christmas🎅🏻”

Els seguidors de Clotet han aplaudit la iniciativa amb comentaris d’escalf i felicitació de les festes:

“Molt bé familia!!! Que no es perdin les nostres tradicions. 😍 A casa també hi ha tió i Reïs, el Pare Nadal, no passa per casa nostra”.

“Explica-ho bé, perquè algú es creurà que estem alliçonant els peques per un futur…”

“Bon Nadal, familia maca, santa inocencia, fins l’any vinent, tió!!”

“Bon Nadal😍 Quina anyorança de poder celebrar el Tió , quina tradicio tan maca. Desde que ja no visc a Catalunya que ja no la celebro. Quina llastima. Bon Nadal 👪”

1 pensa en “El post viral de Marc Clotet per les festes de Nadal

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.