Política

Rufián i Sergi Sol encapçalen una reunió d'ERC per establir una estratègia a xarxes contra Puigdemont i on es fa conya d'Aragonès i altres dirigents republicans

ERC vol prémer l'accelerador i fer una campanya més agressiva a xarxes socials

3 de novembre de 2020 (09:12 CET)

Sergi Sol a TV3
Sergi Sol a TV3

Els partits catalans comencen a bastir l'estratègia de cares a les properes eleccions al Parlament de Catalunya, que tindran lloc el 14 de febrer de l'any vinent. Són unes eleccions imposades per l'Estado, ja que la in-justícia espanyola va inhabilitar el President Quim Torra, però això no és cap impediment perquè alguns partits -que es fan dir independentistes- les considerin legítimes.

ERC, per exemple, ha tingut una reunió d'alt voltatge entre el portaveu al Congreso Gabriel Rufián i l'assessor Sergi Sol. Ambdós coincideixen en què han de millorar la seva estratègia a xarxes socials i cercar algú amb més carisma. Consideren que les figures de Pere Argonés, Marta Vilalta, Ester Capella, Roger Torrent i Sergi Sabrià no són potents i calen cares noves. [banner-DFP_1]

Sergi Sol

"Aragonès, Capella, Torrent, Vilalta, Sabrià són Pepsicola, Aquarius i Nesquik" i fa falta "whisky". A la reunió, on també hi era present Eduard Voltas, va preguntar qui era aquest whisky i va obtenir la resposta: Dolors Sabater. 

L'exalcaldessa de Barcelona, malgrat formar part d'un altre partit, Guanyem Badalona, podria fitxar per ERC (o alguns membres d'ERC la voldrien fitxar, que és ben diferent). De tot plegat se'n fa ressò la tuitaire Cristina Gallifantes en un fil de Twitter on, amb humor, denota la seva 'sorpresa' que ERC cerqui una estratègia a xarxes per atacar a aquells que pensin diferent, especialment el President Carles Puigdemont. 

 

 

 

Fes-ho córrer
Més notícies
Destacades
Top Notícies