
Les polèmiques paraules de Bertín Osborne en assabentar-se que serà pare
Bertín Osborne serà pare per sisena vegada
Bertín Osborne ha tornat a ser notícia, però no per la música, sinó per la vida personal. L’artista, ja ben entrat als 69 anys, espera novament un fill amb la seva actual parella, Marlises Gabriela Guillén, de 32 anys, amb qui manté una relació des de fa menys d’un any. Tot un esdeveniment, sí, però que ressona més per les paraules polèmiques de l’artista.
L’exclusiva la va donar la revista ‘Lecturas’ a la portada d’aquest dimecres, on mostrava unes imatges de la jove acudint sola a una clínica. Segons la publicació, l’embaràs no estava planejat i ha causat un distanciament entre la parella.
Bertín Osborne sobre el fill que espera: “són accidents…”
Així ho ha confirmat el mateix Bertín Osborne en unes declaracions a la periodista Beatriz Cortázar a ‘La mañana de Federico’. L’artista ha reconegut que el nadó “no és ni buscat ni desitjat” i que es tracta d'”un accident que passa cada dia en una relació, encara que es prenguin les mesures de protecció necessàries, que poden fallar”. Estranyes i fredes declaracions considerant la magnitud de l’esdeveniment, però que potser ja no sorprenen tant venint de l’experimentat pare.
Així, aquestes paraules han generat polèmica i n’han sorprès molts, ja que no semblen reflectir gaire il·lusió per l’arribada d’un nou membre a la família. Bertín Osborne ja té cinc fills: tres amb la primera dona, Sandra Domecq, i dos amb la segona dona, Fabiola Martínez, de qui es va separar recentment.
Precisament, Fabiola ha estat una de les poques persones que s’ha pronunciat sobre l’embaràs de la Gabriela. La veneçolana ha mostrat el seu suport a la parella i els ha desitjat “tota la felicitat del món” i que “gaudeixin molt d’aquest moment”. Per la seva banda, Gabriela ha preferit mantenir-se al marge i no fer declaracions sobre això.