
Pilar Eyre
Pilar Eyre continua aixecant la catifa i fa sortir més porqueria
L’emèrit viu com un rei (mai més ben dit) als Emirats Àrabs Units. Si després de dos anys i mig llargs fora de casa trobava a faltar la família, no ha de patir. A partir d’ara, rebrà el seu net Froilán de Todos los Santos Marichalar Borbón per fer-li companyia. El jove, gràcies a la seva participació en un màster de ‘business administration’ treballarà en una petrolera de la zona i no precisament subministrant carburants en una àrea de servei.
Les passions de Juan Carlos I de España les coneixem tots i totes. A més de representar una monarquia parlamentària durant dècades i ser posat a dit per Francisco Franco, els seus escàndols de faldilles van portar el CNI a medicar-lo amb l’objectiu de, en paraules de Villarejo, intentar que no fos tan “ardiente”. Aquesta passió per les dones i pel sexe va fer que tingués més fills no reconeguts a part dels ja coneguts Elena, Cristina i Felipe.
El primer va ser Albert Solà, que va morir fa pocs mesos, casualment, dies abans de participar en un programa de televisió on volia explicar tota la veritat. L’altra seria Ingrid Sartiau, a qui el Tribunal Suprem va denegar fer una prova d’ADN i que es va presentar a Zarzuela aprofitant la visita del seu pare a Sanxenxo i Madrid-
María Alexandra és la menys coneguda És una comercial catalana que tampoc ha pogut demostrar la filiació perquè la justícia espanyola no li ha acceptat les proves més importants. Pilar Eyre, amb Helena Garcia Melero, ampliava la llista i informava d’un quart nom. “Es una señora muy conocida, hija de una pareja de la aristocracia. Cuando se casó ocupó portadas de revista“. I encara més suspens: “En Madrid, que es dónde vive esta persona, esta historia la conoce todo el mundo porque la madre es la primera que estaba orgullosa de decir que su hija era del rey, y lo contaba“.
“¿Has visto cómo se parece a sus hermanos? Incluso el padre, que tiene un título, una persona muy conocida de la sociedad madrileña, también lo contaba con orgullo“, continuava Pilar Eyre. Tot i això, no acaba dient el nom argumentant que si ells no ho han dit en públic i només ho afirmen en privat, ella no ho dirà.