
Pilar Eyre
Pilar Eyre s’escandalitza pel tracte mesell de la majoria de la premsa vers l’ex rei dels espanyols
Quan Felipe VI i el seu pare van pactar el retorn temporal de l’ex rei dels espanyols ningú a la Casa Real va preveure què passaria. Ningú… excepte Letizia Ortiz. Ella i el seu sogre es tenen ben clissats mútuament i l’actual reina espanyola sabia perfectament de què era capaç Juan Carlos I de España. La jugada li ha sortit molt bé ja que ha aconseguit que la premsa li faci la gara-gara.
Això ha molestat molt a alguns periodistes com Pilar Eyre que ha escrit una piulada molt contundent: “Que vergüenza me está dando este país. Pensar que nos criticaban en los 90 porque decían que los periodistas éramos cortesanos… pero si éramos el Che Guevara al lado de lo de ahora!”
La piulada de Pilar Eyre ha rebut molts comentaris i alguns ho han comparat amb les visites de Franco per diverses ciutats sota els seus dominis: “Cuando venia Franco a Barcelona las empresas estaban obligadas a dar fiesta a los empleados para que fueran a vitorearle”.
Una periodista donava la raó a Pilar Eyre: “Yo pienso muchas veces en todo lo que me han enseñado en Periodismo sobre la verdad y la denuncia del poder y lo poco que le ha servido ese conocimiento a tantos periodistas en ejercicio”.
Finalmente un altre usuari recordava que aquesta manera de funcionar sempre ha estat característica d’Espanya. No és res nou però alguns encara confien a poder-los canviar. Lliristes de l’Espanya Fraternal: “Lo que vemos en Sanxenxo no es más que la versión actualizada del “vivan las cadenas” con que fue recibido Fernando VII, el Deseado, cuando volvió de Francia después de su vergonzosa abdicación. España en estado puro”.
1 pensa en “Pilar Eyre esclata contra els periodistes que fan la gara-gara a Juan Carlos I de España”