L’espanyolisme en peu de guerra contra en Peyu per aquest vídeo

Comparteix la notícia

En Peyu puja al terrat més conegut de Catalunya

Peyu puja al terrat de la Conselleria d'Economia

Peyu puja al terrat de la Conselleria d'Economia

Comparteix la notícia

En Peyu puja al terrat més conegut de Catalunya

En Peyu i en Jair Domínguez són dos actors i humoristes molt coneguts i estimats a Catalunya. Amb el seu Bricoheroes fan riure cada tarda els espectadors de TV3 i també fan enfadar Piolins i espanyolada diversa. Ciudadanos i VOX, com era d’esperar, no és cap sorpresa, ja s’han queixat a Vicent Sanchis i demanen que es censuri aquest programa. No entenen què és l’humor ni la sàtira política.

El dia 20 de setembre de 2017, desenes de milers de persones es van concentrar a la porta de la conselleria d’Economia quan van veure que la Policia hi practicava un escorcoll. Jordi Sànchez i Jordi Cuixart van pagar amb 9 anys de presó intentar frenar els possibles aldarulls. La secretària judicial present a aquest tràmit judicial va haver de sortir pel terrat. Va ‘saltar’ a l’edifici del costat, que era el Teatre Coliseum i després va poder sortir.

Per tal de passar d’un lloc a l’altre va haver de saltar un gran ‘murete’. Així ho va destacar a les seves diferents declaracions judicials, inclosa la del Tribunal Supremo davant Manuel Marchena i els seus amics. En Peyu ha volgut ensenyar els catalans com era aquest “murete”.

“Vius al límit pavu”, “quin gran salt”, “d’aquí als Jocs Olímplics”. Aquests i molts altres comentaris són els que s’han pogut llegir a xarxes socials. El vídeo s’ha fet viral i ha aconseguit molts comentaris i moltes comparticions. Després de gairebé quatre anys, sabem com era el famós “murete”.

L’espanyolisme també ha esclatat contra ell, per difondre una veritat que deixa molt tocada la credibilitat de la justícia espanyola. Els insults han estat els habituals: “separatista de mierda”, “amigo de los golpistas”.

1 pensa en “L’espanyolisme en peu de guerra contra en Peyu per aquest vídeo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.