La petició de Marc Márquez a Honda

Comparteix la notícia

Marc Márquez ja prepara la propera temporada

La petició de Marc Márquez a Honda

La petició de Marc Márquez a Honda FOTO - Europa Press

Comparteix la notícia

Marc Márquez ja prepara la propera temporada

El pilot de MotoGP Marc Márquez (Repsol Honda Team) va assegurar aquest dilluns que en la seva recent visita a Honda al Japó va demanar a la marca nipona tenir una “moto competitiva” el 2023, sense importar-li com sigui, però que li pugui garantir lluitar per un Mundial a qui aspira de debò ja estar molt millor d’un braç –quatre vegades operat– en què segueix treballant.

“He demanat a Honda una moto competitiva, i tant me fa com. Tant me fa si la moto de darrere va davant o al revés. Vull una moto competitiva perquè el meu somni és tornar a lluitar per un Mundial amb Honda. I en les últimes quatre curses del 2022 anàvem pel bon camí. Tinc confiança plena a Honda, si hi ha alguna marca que ho pot canviar tot en 2-3 mesos és Honda”, va assegurar.

El vuit vegades campió del món va explicar que va estar al Japó uns dies, amb “esdeveniments i reunions molt constructives”. “Amb Honda estem treballant, els exigeixo a ells i ells a mi, també. Som un equip. Van ser reunions constructives per crear un projecte guanyador, que significa que tots els pilots vulguin estar al projecte i a Honda”, ha manifestat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.