
Kiko Rivera
Kiko Rivera va ser convidat a la Resistencia i va dir a Broncano que fes aquesta petició a l’ex futbolista
Tres mesos després de patir un ictus, Kiko Rivera ha tornat a la feina (per dir-ho d’alguna manera) i, després de la seva reaparició al programa que Bertín Osborne presenta a Canal Sur, aquest dimarts ha visitat ‘La Resistència’ i, relaxat i presumint del bon rotllo que té amb David Broncano, s’ha tornat a mostrar molt conciliador amb Isabel Pantoja, confessant que encara que ha tingut les seves diferències amb ella, per a ell és la millor artista d’Espanya.
Seguidor de Gerard Piqué, i assegurant que “l’altra” – Shakira – “s’ha passat”, Kiko s’ha ofert per formar part de la Lliga de streamers que presideix l’exfutbolista, la Kings League i demanant a Broncano que parli amb el catatà per veure si l'”endolla”, ha fet broma que li donaria el mateix presidir el seu propi equip (com fan Ibai Llanos o Iker Casillas) que ser “la mascota” de la competició.
Una petició que molt possiblement no obtingui resposta. Cal recordar que Kiko Rivera té molts haters i el seu fitxatge per la Kings League podria perjudicar la bona fama i les bones audiències de la competició futbolística impulsada per Gerard Piqué.
Dale un equipito, @3gerardpique. Es buen chaval#LaResistencia @riverakiko pic.twitter.com/jIQVbXayyh
— La Resistencia por M+ (@LaResistencia) January 31, 2023