
Leo Messi explica la seva arribada a Paris
El periodista diu prou
El columnista i escriptor John Carlin ha publicat un escrit duríssim contra Leo Messi a qui li diu el nom del porc. Un porc com aquell cap que va caure al Camp Nou en el retorn de Luis Figo a l’Estadi. Aquell dia, Can Barça es va omplir de missatges que li feien saber que era un traïdor. La pancarta més contundent: “te odio tanto porque te quise tanto”. Aquest és el resum que ha escollit aquest escriptor.
La sortida de l’argentí per anar-se’n al PSG va ser un cop molt dur per molts barcelonistes, inclòs aquest periodista. L’escriptor anglès deixa de banda les raons futbolístiques, econòmiques, financeres… i es centra en una qüestió de colors futbolístics. Critica la seva presència a l’Aràbia Saudita per tal de promocionar aquest país. Es diu que li han pagat uns honoraris indecents i vergonyosos.
“Andá, Leo, andá. Andá a ver a la viuda del descuartizado Khashoggi, tocá la puerta de los padres de Mustafa Hashem al Darwish, a cuyo hijo le cortaron la cabeza por haber participado en una protesta contra el régimen saudí cuando tenía 16 años, la misma edad que vos cuando debutaste para el Barça“. Més foc: “¿Cuántos petrodólares te están pagando por la prostitución de imagen más mierdosa que se ha visto hasta la fecha en esa cloaca en la que vivís, el mundo del fútbol profesional?”, escriu a La Vanguardia.
I continua: “vender la miseria de alma que te queda a Mohamed bin Salman, hijo predilecto del rey, asesino, torturador, opresor de las mujeres, verdugo de los gays, amiguete de Putin y poder absoluto en la beata nación saudí“.
L’escriptor se sent avergonyit i insisteix que els valors que representa aquest país són incompatibles amb els valors del Barça: “El que siente vergüenza soy yo. Cuando la gente me preguntaba de qué equipo era llevaba años diciendo que mi equipo sos vos. Pobre de mí –ridículo de mí-. Nunca más. Como futbolista nunca vi nadie mejor, nadie que me diera más placer, durante más años, con la pelota en los pies.
Pero como persona… siempre albergué la sospecha de que eras un boludito. Lo intuí las dos veces que te entrevisté, pérdidas de tiempo totales. Pero no lo quise ver“. El defineix com algú que “tanto ganan pero siempre quieren más, no importa que les pague el mismo satanás. Vos ganaste 120 millones de euros el año pasado. ¿No es suficiente?“.