Un diari de la caverna s’emociona amb Pere Aragonès pel seu primer any com a President i l’elogia de forma descarada mentre ataca a Junts

Comparteix la notícia

Pere Aragonès és el nou heroi de l’espanyolada

Pere Aragonès rep els elogis de Crónica Global

Pere Aragonès rep els elogis de Crónica Global

Comparteix la notícia

Pere Aragonès és el nou heroi de l’espanyolada

Quan l’enemic t’elogia i et felicita, quelcom no va bé. Crónica Global ha publicat un article en què ensabona sense complexos el President Pere Aragonès. Assegura que durant aquest any al capdavant de l’executiu ha refredat l’independentisme i ha rebaixat la tensió entre Catalunya i la resta d’Espanya. Al mateix article, la periodista Sara Cid aprofita per carregar contra Junts i la CUP.

Este sábado, el president ha compartido un vídeo en su cuenta de Twitter para valorar este último año en el que, dice, ha “trabajado para poner las instituciones al servicio de Cataluña entera, para que todo el mundo se sienta representado y para que todo el mundo sienta que forma parte”, assegura la periodista, fent seu l’argument de Ciudadanos, que insisteix en què l’independentisme només governa per una part de Catalunya.

Crónica Global felicita Aragonès per haver-se acostat als partits del Tripartit, tot i tenir un acord de legislatura amb Junts i amb la CUP. “Ante este revés –la CUP insistía hasta hace poco en que Aragonès se sometiera a una cuestión de confianza el president se ha apoyado en el PSC y los comunes para sacar adelante varios proyectos y decretos creando una geometría variable con CUP, socialistas y comunes“.

“Aragonès llegó a la Presidencia de la Generalitat con la mesa de diálogo y la apuesta por la negociación con el Gobierno central como principal bandera y mantuvo esta vía pese a las reticencias que genera tanto en Junts como en la CUP”, continua l’articulista, deixant clar que Aragonès està actuant correctament quan defensa la celebració d’una taula de diàleg que no va enlloc i que no serveix de res, perquè un dels convidats veta temes de conversa.

Pere Aragonès s’ha convertit en el nou Pujol. Aquell president que donava suport al Partido Popular d’Aznar quan aquest ho necessitava amb la diferència que el President Pujol aconseguia coses per Catalunya i Aragonès només rep humiliacions de Pedro Sánchez.

Un diari de la caverna s'emociona amb Pere Aragonès pel seu primer any com a President i l'elogia de forma descarada mentre ataca a Junts - cronica

2 pensaments en “Un diari de la caverna s’emociona amb Pere Aragonès pel seu primer any com a President i l’elogia de forma descarada mentre ataca a Junts

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.