Pere Aragonès on fire contra Laura Borràs comprant el relat dels repressors espanyols

Comparteix la notícia

Pere Aragonès fa la feina bruta als amos espanyols

Pere Aragonès on fire contra Laura Borràs comprant el relat dels repressors espanyols

Pere Aragonès on fire contra Laura Borràs comprant el relat dels repressors espanyols

Comparteix la notícia

Pere Aragonès fa la feina bruta als amos espanyols

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha remarcat que “és molt diferent la persecució per l’1-O i la causa que s’ha instruït sobre Laura Borràs“, segons informa l’ACN.

En una entrevista a ‘Ser Catalunya’, el cap de l’executiu català no ha volgut avançar esdeveniments a l’espera de la sentència del TSJC que es farà pública avui, però ha insistit que “és important separar les dues qüestions”. Preguntat per si fa mal a l’independentisme posar les diferents causes judicials al mateix sac, Aragonès ha respost que “cadascú és responsable del que hagi dit”.

El president de la Generalitat s’ha abstingut de fer valoracions sobre les conseqüències de futur de la sentència fins a conèixer la decisió del TSJC.

La presidenta del Parlament suspesa, Laura Borràs, s’enfronta a sis anys de presó i 21 d’inhabilitació per prevaricació i falsedat documental en la seva etapa com a directora de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.