
Pep Guardiola
Pep Guardiola i Joan Laporta no es posen d’acord
Aquest estiu es podria produir un intercanvi de jugadors entre FC Barcelona i Manchester City. Els protagonistes serien Frenkie de Jong i Bernardo Silva. Tenen un valor de mercat, una edat i una situació contractual molt similar, de manera que l’intercanvi seria pur i sense diners afegits. Fa uns dies es va dir que l’acord era total i que ambdós clubs consideraven positiu el canvi. Avui hi ha més dubtes.
Joan Laporta i Pep Guardiola s’han retrobat amb motiu del partit que es disputarà al Camp Nou i que servirà per recaptar diners a favor de la investigació de l’ELA. “¿Vindrà també Bernardo Silva amb tots els cracks?” va preguntar Bernardo Silva. “Sí, portarem a Bernardo Silva y deu mes”, va contestar l’entrenador, continuant amb la ironia.
Els periodistes van aprofitar el torn de preguntes per preguntar als protagonistes sobre aquest tema.
“A dia d’avui crec que Bernardo Silva seguirà amb nosaltres, però com he dit sempre ja des de la meva etapa en el Barça, no vull jugadors que no hi vulguin ser. Però avui dia crec que seguirà”.
Les declaracions són contradictòries. Per una banda, assegura que creu que continuarà al club, però també deixa clar que no vol jugadors que no estiguin compromesos, de manera que insinua que aquest futbolista no té aquest compromís.
Pel que fa al neerlandès, fins fa pocs mesos sempre havia assegurat que volia continuar al Barça. Tot i això, a les últimes entrevistes, s’ha mostrat més prudent i ha insinuat que una sortida del Camp Nou és possible. Així, davant la pregunta de si estava disposat a canviar el sol i les platges de Catalunya per la foscor i el fred de Manchester va deixar clar que: no puc parlar de res d’això.