Perill imminent: Pep Guardiola es reuneix amb el representant d’aquest jugador del Barça

Comparteix la notícia

Pep Guardiola vol robar aquest jugador del Barça

Pep Guardiola diu això sobre Bernardo Silva amb Joan Laporta davant... i les declaracions són contradictòries

Pep Guardiola

Comparteix la notícia

Pep Guardiola vol robar aquest jugador del Barça

L’actual entrenador del Manchester City Pep Guardiola s’ha fixat en jugador del FC Barcelona per reforçar el seu equip. A banda de Frenkie de Jong, que també han preguntat per ell en més d’una ocasió, estan molt interessats en Ronald Araújo. El central uruguaià està demostrant des de fa temps que és un jugador que mereix jugar al Barça. Té el nivell i, sobretot, l’actitud necessàries per fer-ho.

Araújo és sòlid i ràpid en defensa. Pot jugar de central, però també de lateral. És precís en la sortida de pilota i també té molta participació en el joc d’atac, especialment en jugades de pilota aturada. El futbolista, conscient de la seva importància, no vendrà barata la seva renovació del seu contracte, que acaba l’any 2023. De moment, les negociacions estan encallades i bastant allunyades. El jugador demana cobrar igual que els darrers fitxatges i el club li ofereix una mica menys. Mentrestant, altres clubs com en Manchester City, intenten convèncer-lo.

Pep Guardiola sap que si jugador i FC Barcelona no arriben a un acord, Joan Laporta s’haurà de plantejar una venda aquest estiu, ja que serà l’única finestra en la qual podrà obtenir una quantitat important de diners. Deixar passar una temporada més sense tancar la renovació pot provocar un altre cas Dembélé. De fet, una reunió entre l’agent del jugador i representants cityzens han encès totes les alarmes a Can Barça.

De moment, Araújo és la parella de ball de Gerard Piqué. Tot i això, el central català podria abandonar el club a finals d’aquesta temporada. Com a molt, podria disputar una temporada més. Està clar que als seus 34 anys i amb molts altres projectes professionals a banda del futbol, ja esta pensant en penjar les botes. Quan això passi, Araújo està cridat per ser el líder de la defensa del Barça.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Responsable: Digital Toginama S.L. Finalitat: publicar els vostres comentaris. Legitimació: per al vostre consentiment exprés. Destinataris: no transferirem les vostres dades a tercers, tret de les administracions que estiguin autoritzades legalment. Drets: teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, tal com s’explica en informació addicional. Informació addicional: a la nostra política de privadesa i protecció de dades.