
Cristiano Ronaldo podria ser jugador del Barça
El portuguès que podria seguir els passos de Bruno Fernandes i Cristiano Ronaldo
Al Sporting de Lisboa, hi ha un jugador de 23 anys que cada temporada que avança està creixent més. De fet, en les dues últimes temporades suma 38 gols i 14 assistències en 78 partits. Estem parlant de Pedro Gonçalves, un migcampista ofensiu portuguès,
que amb només dues temporades a l’entitat portuguesa ja és el novè màxim golejador de la història del club i el tercer del club amb més gols a la Champions. L’any passat, Pedro va ser vital per la conquesta del títol de lliga gràcies als seus 23 gols i 3 assistències, que van representar una participació directa d’un 40% dels gols del seu equip.Pedro Gonçalves va jugar al València, però com que no va tenir protagonisme se’n va anar al Wolverhampton i posteriorment al Famalicao, on va començar a donar-se a conèixer.
Ell destaca per ser un jugador molt polivalent, i és que pot jugar en qualsevol posició del centre d’atac. A més, és un jugador que està molt ben dotat a nivell tàctic i tècnic, el que fa que la majoria de decisions que pren sobre el terreny de joc siguin bones o que sàpiga quan s’ha de desmarcar, quan s’ha de conduir o quan s’ha de regatejar. Gràcies a la seva gran habilitat li permet superar amb èxit tots els seus regats, i en fa molts perquè li agrada encarar. També cal recalcar que pot presumir d’una gran visió de joc.
Pedro Gonçalves està seguint l’estela de Ronaldo i Bruno Fernandes, que després d’estar a un molt bon nivell al Sporting de Portugal van fer un salt a un equip superior, concretament, al Manchester United, club amb el que també s’ha relacionat al protagonista d’aquest escrit en alguna ocasió, pel que el jove mitjapunta podria fer el mateix moviment que dos dels millors jugadors de la història del club.
L’any passat, ja es va rumorejar amb la seva marxa, cap a equips com el Liverpool, l’Atlètic de Madrid i el propi Manchester United, però els 80 milions que demanava el Sporting ho va evitar. Enguany, encara no ha sortit un rumor massa fort sobre la seva marxa, però, segurament, si no marxa en aquest mercat d’estiu, marxarà en el següent perquè té nivell per estar a un equip de primera fila.